ÜGYFÉLSZOLGÁLAT MŰKÖDTETÉSE
A Társaság felnőttképzési és a felnőttképzéshez kapcsolódó felnőttképzési szolgáltatási tevékenységét elsősorban szervezetek számára nyújtja.
A kapcsolattartás, illetve a szolgáltatásnyújtás jellegéből adódóan az ügyfélkommunikáció színtere elsődlegesen az aktuális partner működési helye. Emellett az intézmény felnőttképzési tevékenységéhez kapcsolódóan a hatályos jogszabályi előírásoknak megfelelően biztosítjuk a személyes elérhetőséget, ügyfélszolgálatunkon, amely egyúttal a Társaság képzési adminisztrációjának is színtere.
Társaságunk gondoskodik róla, hogy írásbeli tájékoztató anyagaiban, hirdetéseiben, mindig aktuális és egyértelmű, a potenciális ügyfelek számára jól érthető információk jelenjenek meg.
A felnőttképzők nyilvántartásában szereplő nyilvántartási számunkat (engedélyszám) tevékenységünk gyakorlása során használt képzési dokumentációban, tevékenységéről közreadott írásos tájékoztatójában, programfüzetében szerepeltetjük.
Partnereink számára lehetőséget adunk a telefonos megkeresésre is, amely üzenetrögzítővel ellátott vezetékes telefonon és mobiltelefonon egyaránt lehetséges. Amennyiben a partner hívását nem áll módunkban fogadni, úgy az azonosítható telefonszámon 3 munkanapon belül felkeressük az érdeklődő felet.
Közvetlen elérhetőséget az alábbi ügyfélfogadási rend szerint biztosítunk megbízóink, és a képzések résztvevői számára. Az ügyfélfogadási rend elhelyezése valamennyi képzési helyszínen kötelező.
Ügyfélszolgálatunk elérhetőségei:
Cím: 1024 Budapest, Keleti Károly u. 8.
Telefon: +36 1 / 786 46 95
Fax: +36 1 / 786 46 95
Mobiltelefonszám: +36 20 / 595 32 33
E-mail: [email protected]
Web: www.agoraintezet.hu
Személyes vagy telefonos ügyintézés: H-P 9.00-16.00 (telefonos vagy e-mailes kapcsolatfelvétel során egyeztetett időpont alapján)