Konfliktuskezelés tréning

A konfliktusok a mindennapok szerves részét képezik, a munkahelyen is gyakran felütik a fejüket. Kezelésük egy rendkívül fontos, az élet minden területén hasznosítható soft skill. A Konfliktuskezelés tréning különösen azoknak ajánlott, akik csapatban dolgoznak, és gyakran előfordul munkájuk során külső vagy belső konfliktus.

Kinek ajánljuk a Konfliktuskezelés tréninget?

A munkahelyi, nem megfelelően kezelt külső és belső konfliktusok rontják a hangulatot, a kollegiális és az üzleti kapcsolatok minőségét, csökkentik a dolgozói elégedettséget. Kifejezetten negatív hatással vannak a teljesítményre és az eredményekre. Hozzájárulnak a fluktuáció és a táppénzes napok számának növekedéséhez. A vitás helyzetek jóformán elkerülhetetlenek, ám azon túl, hogy az előfordulásuk gyakorisága csökkenthető, az is rendkívül fontos, hogy az emberek hogyan tudják kezelni őketi, ha már kialakultak. A Konfliktuskezelési tréning a szervezet bármely szintjén tevékenykedő munkavállaló számára jól alkalmazható tudást biztosít, különösen hasznos azoknak a szakembereknek és vezetőknek, akik csapatban dolgoznak, fejlesztenék a problémamegoldó-készségeiket, illetve visszajelzést kapnának a másokkal való együttműködésükről.

A Konfliktuskezelés tréning eredményei

A programon résztvevők felismerik a saját szerepüket a konfliktusokban, kialakul a felelősségérzetük a vitás helyzetek megoldásával kapcsolatban. Erőszakmentes kommunikációval képesek megelőzni a konfliktusokat, így azok száma csökken a szervezetben, ahogy a félreértésekből származó hibák aránya is. Nő a termelékenységi és együttműködési hatékonyság. A konfliktusok számának csökkenésével, megfelelő kezelésével javul a munkahelyi hangulat és a kollégák egymáshoz való viszonya, ami pozitív hatással van a munkavállalói jóllétre és elkötelezettségre, mérsékeli a fluktuációt.

A program témái és folyamata

01

A Thomas Kilmann-teszt, a statisztikailag a világon leggyakrabban használt konfliktuskezelési teszt kitöltése.

02

A teszt alapján a résztvevők személyre szabott kiértékelést és visszajelzést kapnak arról, hogy hogyan viselkednek konfliktushelyzetekben.

03

Személyre szabott fejlesztés, a résztvevők megismerik, hogy miben és hogyan kell változniuk ahhoz, hogy kevesebb konfliktust idézzenek elő.

04

Annak beazonosítása, hogy mit gondolok magamról a konfliktushelyzetekben, illetve hogyan látnak mások.

05

Vállalati és magánéleti konfliktushelyzetek gyakorlati szimulációja.

06

Az optimális konfliktuskezelési stílus kiválasztása.

07

A tréning egyéni fejlesztési tervvel zárul.

Jelenlét

Személyes / Online

Ajánlott csoportlétszám

14-16 fő

Fejlesztési idő

1-2 nap

Megrendelhető nyelvek

Magyar / Angol / Német

Demo tréning és bleanded learning

Igény esetén

Fejlesztési forma

Tréning

Célközönség

Minden vezető és munkavállaló

Kérdése van a Konfliktuskezelés tréningünkkel kapcsolatban?

Adja meg elérhetőségeit, és képzési szakértőnk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot. Vagy forduljon hozzá bizalommal a lenti elérhetőségek egyikén.

Soós Andrea

Tréner-tanácsadó, coach

[email protected]
+36 30 488 18 67

    Hírlevél feliratkozás

    Iratkozzon fel hírlevelünkre, ha érdeklik az aktuális pályázatok, induló nyílt képzések, HR témájú tartalmak, podcastok, valamint a legfrissebb tréningpiaci trendek. Az AGORA Intézet havonta egyszer küld a témákban hírlevelet.