KOMPLEX ÉRTÉKESÍTÉSI PROGRAM
Kinek ajánljuk
Olyan szervezeteknek, illetve azoknak az eladásban, értékesítésben dolgozó kollégáknak és vezetőiknek, akiknek fontos a külső-belső kommunikáció minősége, szeretnének fejlődni mind a szervezeten belüli konfliktusok, mind pedig az ügyfelek, vásárlók, partnerek kiszolgálása során felmerülő kommunikációs és konfliktusos kihívások hatékony és gördülékeny kezelésben. Azoknak a kollégáknak, akik olyan professzionális értékesítési, ellenvetéskezelési technikákat akarnak elsajátítani, amelyek eredményesebbé teszik őket ezen a téren. Valamint azoknak a munkavállalóknak, akiket sok stressz ér és kívánatos a mindennapi nehézségekkel való tudatos megküzdésük, rezilienciájuk erősítése.
A képzés, tartalma, témái
- empátia fejlesztése, szimpátiakeltés
- asszertív kommunikáció elemei és gyakorlása, nehéz kommunikációs helyzetek
- értékesítés folyamata
- ellenvetéskezelés
- konfliktus fogalma, típusai
- saját konfliktuskezelési stílus felmérése-teszt
- konfliktuskezelés gyakorlati feladatok, tippek, trükkök
- egyéni és szervezeti stresszorok vizsgálata
- önismeret-tesztek
- a stressz, mint erőforrás – megküzdési stratégiák
- relaxáció, lazító gyakorlatok
- pozitív jövőképalkotás
- egyéni fejlesztési terv
A program eredményeképpen a résztvevők
professzionális eladási technikákkal rendelkeznek az értékesítés területén, nagyot lépnek előre az ügyfelekkel való kommunikációban, a kialakult konfliktusok megértésében és kezelésében, ezáltal emelkedik az eladások száma és értéke, az ügyfélélmény és elégedettség pedig növekszik. A résztvevők önismerete mélyül, kevesebb a belső konfliktus, a konfliktusokra nem problémaként, hanem lehetőségként tekintenek. A stressz által lekötött energiáikat felszabadítják és a hatékony munkavégzésbe fordítják. Ez pozitívan hat a teljesítményre és a munkahelyi hangulatra, a stressz szint csökkenésével pedig nő a dolgozói elégedettség és csökken a betegszabadságok száma is.

Dala Dániel
Senior tréner-tanácsadó
Dala Dániel
Senior tréner-tanácsadó
