Projektmenedzsment alapjai képzés

A szervezetek esetében a minőség egyik legfontosabb biztosítéka az egységes működés. Ez garantálja az ügyfelek számára azt, hogy függetlenül attól, hogy mikor, illetve ki foglalkozik a szervezeten belül az ügyükkel, azonos minőségű ügyfélélményben lehet részük. Projektmenedzsment alapjai képzésünk olyan életciklusra, projektkultúrára testreszabott kompetenciafejlesztés, mely segítségével átláthatóbbá válik a működés és megnő a hatékonyság.

Kinek ajánljuk a Projektmenedzsment alapjai képzést?

Azoknak a szervezeteknek, ahol már lezajlottak projektek, több ember foglalkozik projektekkel, azok a szervezet működésének részei, de a tevékenységet jelenleg inkább még csak kiegészítik, mintsem hogy a működésének alapját jelentenék. A szervezeten belül kivitelezik a projekteket, de nem egyformán, ezért nem összehasonlíthatók a projektek, és nem tudják, mit kéne ahhoz változtatniuk, hogy eredményesebbek legyenek. Mivel a teamtagok szerepfelfogása más, hiányzik az egységes nyelvezet, egységes gondolkodásmód, szétcsúszik a projekt. Sem a projektek, sem az emberek eredményessége nem mérhető. Az ügyfelek különböző okok miatt elégedetlenek a szolgáltatással, nem egységes az ügyfélélmény. Az ügyfelek azzal szembesülnek, szerencse kérdése, hogy kihez kerül az ügyük, mivel annak függvényében más és más lesz a gondozásuk. Az egyenletes minőség egyik tartópillére a szervezeti (projekt) működés életciklusnak megfelelő standardizációja.

A Projektmenedzsment alapjai képzés eredményei

A szervezet összes, a tréningen résztvevő kulcsszereplője egyformán, azonos hangsúlyokkal, azonos technikákat fog használni, így kialakul a magasfokú szolgáltatási minőség. Létrejön egy egységes gondolkodásmód és nyelvezet. Megnő a hatékonyság, átláthatóbb lesz a működés. Könnyebb az ellenőrzés, gördülékenyebben zajlanak le az egyedi projektek. Kialakul egy rutin, javul a belső folyamatminőség. A pozitív hatás az egész szervezetre kiterjed. Mivel standardizáltak a folyamatok, az új belépők betanulása, integrációja is gyorsul. Jelentősen nő az ügyfélelégedettség.

A program témái és folyamata

01

Kompetencialista összeállítása a vezetővel, szakterület irányítójával történő megbeszélés alapján. Mit lát, mik a jellemző problémák?

02

A tréning hosszát az határozza meg, hogy a vezető milyen működést szeretne látni a jövőben, és ehhez milyen kompetenciaterületek fejlesztésére van szükség.

03

Az International Project Management Association nemzetközileg elfogadott kompetenciafogalmaival dolgozunk.

04

Konkrét módszerek leegyeztetése, amiket a szervezeten belül mint kötelező, a későbbiekben alkalmazandó standardokat betanítunk az embereknek.

05

Fontos, hogy minél több résztvevő legyen jelen a tréningen azok közül, akik a folyamatban részt vesznek (projektmenedzserek, kulcsemberek).

06

A tréningen összefüggésrendszerben tárgyaljuk a módszereket, a résztvevők a módszerek összehangolt hálózatát kapják meg.

07

Szó van többek között a célkijelölésről, az időtervezésről, a kontrolling mechanizmusokról, illetve arról, hogy hogyan követjük nyomon a projekteket vagy motiváljuk az embereket.

Jelenlét

Személyes

Ajánlott csoportlétszám

8-16 fő

Fejlesztési idő

2-6 nap

Megrendelhető nyelv

Magyar

Projektmenedzsment kézikönyv kidolgozásához támogatás

Igény esetén

Fejlesztési forma

Tréning

Célközönség

Projektmenedzserek, akik úgy érzik, a környezetük miatt nem tudnak elég hatékonyan dolgozni

Kérdése van a Projektmenedzsment alapjai képzésünkkel kapcsolatban?

Adja meg elérhetőségeit, és képzési szakértőnk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot. Vagy forduljon hozzá bizalommal a lenti elérhetőségek egyikén.

Tóth Zoltán

PM üzletág-vezető, senior tréner-tanácsadó

[email protected]
+36 20 487 28 80

    Hírlevél feliratkozás

    Iratkozzon fel hírlevelünkre, ha érdeklik az aktuális pályázatok, induló nyílt képzések, HR témájú tartalmak, podcastok, valamint a legfrissebb tréningpiaci trendek. Az AGORA Intézet havonta egyszer küld a témákban hírlevelet.