Komplex szolgáltatói program
Költhet bármilyen sokat egy cég a brandjére, a szolgáltatása és terméke fejlesztésére, ha ezek mögött nincs olyan ember, aki az egészet hitelesen és profi módon tudja képviselni. Az ügyfelek, vevők, partnerek számára a megfelelő színvonalú kiszolgálás legalább olyan fontos, mint a termék minősége. Ezt garantálja a Komplex szolgáltatói program.
Kinek ajánljuk a Komplex szolgáltatói programot?
A Komplex szolgáltatói programot elsősorban azoknak a cégeknek, akik jól tudják, hogy egy termék eladásával nem ért véget a folyamat. Akik azt akarják, hogy a termékükkel, szolgáltatásukkal összhangban az ügyfélszolgálatuk is kiemelkedő színvonalú legyen. A program különösen hasznos azoknak a szervezeteknek, amelyeknél sok a szolgáltatásból vagy termékből adódó konfliktus, panasz, visszatérő kommunikációs probléma. Ahol a frontvonalon dolgozókat nap mint nap jelentős mennyiségű stressz éri, ami a munkavégzésük minőségét, a motiváltsági szintjüket és az elkötelezettségüket is befolyásolhatja.
A Komplex szolgáltatói program eredményei
Az AGORA Intézet Komplex szolgáltatói programjának elvégzése után a panaszok száma átlagosan legalább 30 százalékkal csökken. A vevői elégedettség nő, a szervezet megítélése javul. Fokozódik a dolgozói elkötelezettség, mérséklődik a fluktuáció és a munkavállalók stresszszintje. A program eredményeképpen a dolgozók hitelesen és profin tudják képviselni az adott szervezetet és szolgáltatást. Hatékony panaszkezelési és kommunikációs technikákat sajátítanak el, ami megkönnyíti a munkavégzésüket.
A program témái és folyamata
A Komplex szolgáltatói program során áttekintjük, mit is jelent az, hogy szolgáltatni, milyen a jó szolgáltatás.
Szimulációs gyakorlatok világítják meg, hogy mit is várnak el a vevők, ügyfelek, partnerek, milyen hozzáállás, személyiség szükséges.
Az attitűdformálás részeként a vevőközpontú attitűd kerül előtérbe.
Empátia fejlesztése, szimpátiakeltés.
Tipikus kommunikációs helyzetek begyakorlása, asszertív kommunikáció.
Konfliktus-, panasz-, ellenvetéskezelés gyakorlati feladatokon keresztül.
A saját konfliktuskezelési stílus beazonosítása.
Stresszkezelési útmutató, relaxációs gyakorlatok.
Egyéni fejlesztési terv.
Jelenlét
Személyes / Online
Ajánlott csoportlétszám
14-16 fő
Fejlesztési idő
2-4 nap
Megrendelhető nyelvek
Magyar / Angol
Demo tréning és blended learning
Igény esetén
Fejlesztési forma
Tréning
Célközönség
Olyan kollégák, akik kapcsolatba lépnek ügyfelekkel
Kérdése van a Komplex szolgáltatói programunkkal kapcsolatban?
Adja meg elérhetőségeit, és képzési szakértőnk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot. Vagy forduljon hozzá bizalommal a lenti elérhetőségek egyikén.
Ajánljuk még
Hírlevél feliratkozás
Iratkozzon fel hírlevelünkre, ha érdeklik az aktuális pályázatok, induló nyílt képzések, HR témájú tartalmak, podcastok, valamint a legfrissebb tréningpiaci trendek. Az AGORA Intézet havonta egyszer küld a témákban hírlevelet.