Komplex szolgáltatói program

Költhet bármilyen sokat egy cég a brandjére, a szolgáltatása és terméke fejlesztésére, ha ezek mögött nincs olyan ember, aki az egészet hitelesen és profi módon tudja képviselni. Az ügyfelek, vevők, partnerek számára a megfelelő színvonalú kiszolgálás legalább olyan fontos, mint a termék minősége. Ezt garantálja a Komplex szolgáltatói program.

Kinek ajánljuk a Komplex szolgáltatói programot?

A Komplex szolgáltatói programot elsősorban azoknak a cégeknek, akik jól tudják, hogy egy termék eladásával nem ért véget a folyamat. Akik azt akarják, hogy a termékükkel, szolgáltatásukkal összhangban az ügyfélszolgálatuk is kiemelkedő színvonalú legyen. A program különösen hasznos azoknak a szervezeteknek, amelyeknél sok a szolgáltatásból vagy termékből adódó konfliktus, panasz, visszatérő kommunikációs probléma. Ahol a frontvonalon dolgozókat nap mint nap jelentős mennyiségű stressz éri, ami a munkavégzésük minőségét, a motiváltsági szintjüket és az elkötelezettségüket is befolyásolhatja.

A Komplex szolgáltatói program eredményei

Az AGORA Intézet Komplex szolgáltatói programjának elvégzése után a panaszok száma átlagosan legalább 30 százalékkal csökken. A vevői elégedettség nő, a szervezet megítélése javul. Fokozódik a dolgozói elkötelezettség, mérséklődik a fluktuáció és a munkavállalók stresszszintje. A program eredményeképpen a dolgozók hitelesen és profin tudják képviselni az adott szervezetet és szolgáltatást. Hatékony panaszkezelési és kommunikációs technikákat sajátítanak el, ami megkönnyíti a munkavégzésüket.

A program témái és folyamata

01

A Komplex szolgáltatói program során áttekintjük, mit is jelent az, hogy szolgáltatni, milyen a jó szolgáltatás.

02

Szimulációs gyakorlatok világítják meg, hogy mit is várnak el a vevők, ügyfelek, partnerek, milyen hozzáállás, személyiség szükséges.

03

Az attitűdformálás részeként a vevőközpontú attitűd kerül előtérbe.

04

Empátia fejlesztése, szimpátiakeltés.

05

Tipikus kommunikációs helyzetek begyakorlása, asszertív kommunikáció.

06

Konfliktus-, panasz-, ellenvetéskezelés gyakorlati feladatokon keresztül.

07

A saját konfliktuskezelési stílus beazonosítása.

08

Stresszkezelési útmutató, relaxációs gyakorlatok.

09

Egyéni fejlesztési terv.

Jelenlét

Személyes / Online

Ajánlott csoportlétszám

14-16 fő

Fejlesztési idő

2-4 nap

Megrendelhető nyelvek

Magyar / Angol

Demo tréning és blended learning

Igény esetén

Fejlesztési forma

Tréning

Célközönség

Olyan kollégák, akik kapcsolatba lépnek ügyfelekkel

Kérdése van a Komplex szolgáltatói programunkkal kapcsolatban?

Adja meg elérhetőségeit, és képzési szakértőnk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot. Vagy forduljon hozzá bizalommal a lenti elérhetőségek egyikén.

Fehér Ferenc

Senior tréner-tanácsadó

[email protected]
+36 20 398 25 00

    Hírlevél feliratkozás

    Iratkozzon fel hírlevelünkre, ha érdeklik az aktuális pályázatok, induló nyílt képzések, HR témájú tartalmak, podcastok, valamint a legfrissebb tréningpiaci trendek. Az AGORA Intézet havonta egyszer küld a témákban hírlevelet.