+36 20 595 3233 info@agoraintezet.hu

I LAND© – Gamifikált készségfejlesztés

KÖSZÖNTELEK UTAZÓ!

Fárasztó netes online képzések, veszélyes offline tantermi oktatás: ez volt a 2020-as év. Ha céget vezetsz, vagy a HR szakmában dolgozol, vagy munkatársként szembesültél a zsibbasztó és jóval kevésbé hatékony online oktatási formákkal, van számodra egy jó hírünk: tudunk jobbat!

Tudás, készség, attitűd

Jó volna egy olyan program, amely a tudásátadás mellett attitűdöt formál és még a készségeket is fejleszti?

Gamifikált tanulás

Szeretnéd, hogy munkatársaid ne unalmas prezentációkkal, hanem egy izgalmas játék során fejlődjenek?

30 nap alatt elsajátítható

Fontos neked, hogy munkatársaid egy hónap alatt eredményes kommunikációs módszereket és konfliktuskezelési technikákat ismerjenek meg, hogy elsajátítsák a hatékony időgazdálkodás alapjait, hogy fejlődjön az önismeretük és eszközöket kapjanak az őket ért stressz hatékony kezelésére is?

Egyedi küldetések

Örülnél annak, ha munkatársaid alig várnák, hogy teljesítsenek egy-egy küldetést? Ha feladataik 30 napon keresztül napi 20-30 percre a képernyő vagy a mobiltelefon elé szögeznék őket és izgatottan vennének részt az újabb és újabb kalandokban?

Objektív visszajelzés

A 30 napos program során a megbízó pontos képet kap munkatársai és a szervezeti egységek erősségeiről, gyengeségeiről, napi hangulatáról. Így az offline fejlesztések kiválasztása sokkal objektívebbé válik. Régóta vártál már egy igazán objektív és pontos visszajelzési eszközre?

Ha a válaszod igen, akkor ezt keresed:

Ha a válaszod igen, akkor ezt keresed:

Ha a válaszod igen, akkor ezt keresed:

Új kihívások-új megoldások. Ez jellemezte a 2020-as évet a pandémia miatt, mind a HR szakma, mind pedig a szervezetfejlesztéssel foglalkozó vállalkozások részéről. Az AGORA Intézet „békeidőben” is fontosnak tartja, hogy új, innovatív eszközökkel jelenjen meg a piacon. Most azonban egy olyan terméket mutat be, mely a szakemberek eddigi visszajelzése alapján, a koronavírustól függetlenül is paradigmaváltást fog hozni a HR szakmában.

Az AGORA csapata 2020 márciusa óta egy gamifikált e-learning programon dolgozik, mely játszva tanít: 30 napon keresztül, napi 20-30 percben egy virtuális küldetésen vezeti végig a résztvevőit. Az utazó, a szigetek között hajózva megismeri és elsajátítja a különböző kommunikációs módszereket, a legeredményesebb konfliktuskezelési technikákat, a hatékony időgazdálkodást, fejleszti önismeretét és eszközöket kap a stressz hatékony kezelésére is.

Kezdőjön hát az izgalmas utazás!

Hogyan?

A kaland egy jól átlátható belépési felületen indul, mely mind számítógépen, mind okoseszközön ugyanazt az élményt nyújtja.

Hogyan?

A kaland egy jól átlátható belépési felületen indul, mely mind számítógépen, mind okoseszközön ugyanolyan élményt nyújt.

Hogy vagy ma?

Belépés után utazónknak először is minden nap erre az egyszerű kérdésre kell válaszolnia, a válaszokból pedig statisztika készül számára.

A grafikon színskálája (piros-sárga-zöld) jelzi azt is, hogy rosszkedvű volt-e az elmúlt napokban vagy javult-e a hangulata.

A grafikon színskálája (piros-sárga-zöld) jelzi azt is, hogy rosszkedvű volt-e az elmúlt napokban vagy javult a hangulata.

Az áttekintő oldalra érve résztvevőnk választhat, hogy az öt pálya közül melyiken kezdi el a kalandot.
Ha kiválasztotta például a konfliktuskezelést, másnap nem kezdhet új szigetet, először végig kell mennie mind a hat pályán. 24 óránként van lehetősége új küldetést teljesíteni.

Egyéni és csoportos készségek

Az utazó karakterlapján folyamatosan nyomon követhető, hogy hány pontot gyűjtött már. Az átlátható menürendszer segíti őt a navigálásban. Az egyes küldetések végeztével a karakterlapon megjelenik a tesztek eredményeként például a domináns kommunikációs stílus, az MBTI személyiségtípus, az időgazdálkodási hatékonyság stb.

Utazónk a konfliktuskezelés szigetet választotta elsőként. Hasonlóan a többihez, ez a sziget is hat pályát tartalmaz. Az első pályán először itt is az oktatóvideót nézheti meg, a videóközi kérdések pedig a meghallgatott tananyag implementálását segítik.

Utazónk a konfliktuskezelés szigetet választotta elsőként. Hasonlóan a többihez, ez a sziget is hat pályát tartalmaz. Az első pályán először itt is az oktatóvideót nézheti meg, a videóközi kérdések pedig a meghallgatott tananyag implementálását segítik.

Hajónapló

A hajónapló egy online képzési jegyzet és egyben egy fejlesztő, kérdés-válasz gyűjtemény, amely tartalmazza a játékos saját maga által meghatározott személyes fejlődési stratégiáját, konkrét akciótervekkel. Például, „Az idő tolvajai” pályánál résztvevőnk az oktató videóban megismeri a konkrét időrabló tevékenységek széles skáláját. Ahhoz, hogy a saját időrabló tevékenységeit beazonosítsa, a videó bizonyos pontokon megáll és kérdéseket tesz fel ezzel kapcsolatban. Például: melyek azok a tevékenységeim, melyeket visszatérően tűzoltásnak élek meg? Az erre a kérdésre adott válasz, a kérdéssel együtt megjelenik a hajónaplóban.

Miután az adott szigeten található hat pályával végzett, a résztvevő kitölti a témakörre vonatkozó validált tesztet. A konfliktuskezelés szigeten például a Thomas-Kilmann teszt segítségével megismeri a domináns konfliktuskezelési stílusát. Ennek az azonnali visszacsatolásnak köszönhetően könnyebben tud azonosulni a tananyaggal, ami ezáltal jobban is rögzül. Másnap már alig várja, hogy folytathassa az utazást a sziget következő pályáján!

Miután az adott szigeten található hat pályával végzett, a résztvevő kitölti a témakörre vonatkozó validált tesztet. A konfliktuskezelés szigeten például a Thomas-Kilmann teszt segítségével megismeri a domináns konfliktuskezelési stílusát. Ennek az azonnali visszacsatolásnak köszönhetően könnyebben tud azonosulni a tananyaggal, ami ezáltal jobban is rögzül. Másnap már alig várja, hogy folytathassa az utazást a sziget következő pályáján!

Utazónk teljesítette az első sziget első pályájának küldetését. A pályák között úgynevezett „áteresztő” kérdésekkel, tudásmérő teszttel vizsgáljuk meg, hogy elsajátította-e mindazokat az ismereteket, amelyeket azon a pályán meg kellett szereznie. Utazónk elégedett, hiszen jól teljesített. A legtöbb kérdésre helyesen válaszolt, ezért aztán tovább léphet, új kalandok várják a következő szigeten!

A piactéren, utazónknak, virtuális vásárlásra nyílik lehetősége. Vannak itt az AGORA által kínált áruk, például extra videók vagy relaxációs hanganyagok, melyeket bizonyos pontszám elérése után lehet „megvásárolni” – azaz letölteni, megnézni, meghallgatni. Vannak ezen kívül szervezeti áruk, melyeket az adott cég kínál(hat) fel, ez lehet akár egy beváltható kupon a pénteki jeans day helyett egy másik napra felhasználható laza öltözet, de felkínálhat a cég offline tréninget vagy más terméket is – ez egyedi megállapodásunk kérdése. Az utazók pontszáma, a ranglista bárki számára látható, ami versengésre ösztönzi a játékosokat.

A piactéren, utazónknak, virtuális vásárlásra nyílik lehetősége. Vannak itt az AGORA által kínált áruk, például extra videók vagy relaxációs hanganyagok, melyeket bizonyos pontszám elérése után lehet „megvásárolni” – azaz letölteni, megnézni, meghallgatni. Vannak ezen kívül szervezeti áruk, melyeket az adott cég kínál(hat) fel, ez lehet akár egy beváltható kupon a pénteki jeans day helyett egy másik napra felhasználható laza öltözet, de felkínálhat a cég offline tréninget vagy más terméket is – ez egyedi megállapodásunk kérdése. Az utazók pontszáma, a ranglista bárki számára látható, ami versengésre ösztönzi a játékosokat.

Véget ért az utazás, eltelt a 30 nap, utazónk teljesítette valamennyi kihívást. Mit kapott a résztvevőm az AGORÁ-s kalandból és mit profitálhatok én, HR vezetőként?

$

Magával ragadó tanulási élmény. A résztvevő izgalmas élményként éli meg a feladatokat és még akkor is teljesít, ha az nagyfokú koncentrációt és figyelmet igényel. A gamifikáció hatásmechanizmusának köszönhetően a tananyag eredményesebben rögzül hosszútávon is és a tudást később is könnyebb lesz feleleveníteni.

$

Védett tér. A számítógépen, laptopon, vagy okostelefonon dolgozó résztvevő, csakúgy, mint a tréningteremben, itt is védett környezetben van, hiszen az új viselkedési stílusokat nem éles helyzetben kell kipróbálnia. Mindemellett a program segítségével biztonságos körülmények közepette felkészülhet valós élethelyzetekre.

$

Visszacsatolás azonnal. A résztvevők folyamatosan látják, hogy hol tartanak, hogy mi az, amit már teljesítettek a szigeten és mi az, ami még hátra van. A tanuló így könnyebben tud azonosulni a tananyaggal és ezáltal az jobban is rögzül.

$

A tanulás bárhol, bármikor, saját ütemben végezhető

$

Egységes szervezeti kultúra kialakításában óriási segítség

$

A tudás jobban beépül, mint a hagyományos oktatás során, a 30 nap alatt kialakíthatóak szokások, rutinok

$

A szemléletformáló kérdések és válaszok attitűdváltást eredményeznek

$

Az e-oktatás és a hozzá kapcsolódó szolgáltatások beépülnek a vállalati kultúrába és motivációs tényezőként működnek

$

A munkatársak motivációja erősödik, mivel megélik, hogy saját szakmai fejlődésüket ők irányítják

Az offline tréninghez képest:

%

Tudásátadás:

%

Attitűdformálás:

%

Készségfejlesztés:

Miért az AGORA?

[

A termék kifejlesztése tudományos kutatásokon alapul, közel 30 szakember: szervezetfejlesztő, tréner, pszichológus, pszichiáter, HR szakértő, kutató közös munkája

[

Kommunikáció, konfliktuskezelés, időgazdálkodás, growth mindset, stresszkezelés tréningekből származó bevételünk az elmúlt 10 évben meghaladja a 700 M Ft-ot

[

Több mint 20 év felnőttképzési és szervezetfejlesztési tapasztalat

Képzési csomagunk tartalmazza:

$

Online platform kialakítása

$

Online platform használata, üzemeltetése, támogatása

Megbízónk részéről nincs más közreműködésre szükségünk, mint a résztvevők e-mail címére

 

A program elemei:

$

Oktatóanyagok: 5 perc/nap

$

Gamifikált tesztek: 3-5 perc/nap - az elsajátított tudás visszamérésére

$

Online tesztek, feladatok, videóközi kérdések

$

Extra kiegészítő szolgáltatások - pl. tematikus relaxációs hanganyagok

$

Tanácsadóink helpline elérése, rendelkezésre állás (konfliktuskezelés, krízisintervenció)

Minden jog fenntartva. © 2021 AGORA Oktatási Intézet Kft.