Egy szervezet fejlődésének kulcsa, hogy fejleszti a munkavállalóit.
Veress Attila több évtizedes értékesítői tapasztalattal rendelkezik, emellett pedig HR-vezetőként is szerzett ismereteket, így rendkívül hatékonyan tudja támogatni az AGORA Intézet növekedését, ügyfélkörének bővítését, amit lényegében a cég indulása óta végez. Azt vallja, hogy fő feladata nem az, hogy tréningeket, vagy tanácsadást értékesítsen, hanem hogy az AGORA szakértőivel közösen megoldást keressenek és nyújtsanak az ügyfelek problémáira.
Hisz abban, hogy lehetséges megtalálni az egyensúlyt az ügyféligények és a szakmai elvárások között és az elmúlt közel másfél évtized visszajelzései alapján eddig kiválóan sikerült ez az egyensúlyozás. Veress Attila büszke arra a segítségre, amit az elmúlt években számos vállalatnak, szervezetnek nyújtott az AGORA csapata és arra, hogy valóban hosszú távú, pozitív változásokat tudnak elérni a hozzájuk fordulóknál, legyen szó akár a szervezet, akár a személyes kompetenciák fejlesztéséről.
A békéscsabai Tessedik Sámuel Főiskolán szerzett HR diplomát, majd a Pécsi Tudományegyetemen andragógia-HR szakon folytatott tanulmányokat. Pályafutása során dolgozott az autóiparnak beszállító, főleg mérnöki tevékenységet végző kkv-nak, ahol értékesítési vezető, majd HR vezető is volt. Az itt gyűjtött értékesítési tapasztalatok mellett azt is megtanulta, hogy a nagy nemzetközi vállalatok milyen értékeket keresnek, amikor beszállítóikat kiválasztják. Dolgozott nemzetközi nagyvállalatnál is HR-esként, az AGORA Intézet munkájában és felépítésében a kezdetektől részt vesz, senior key account menedzser pozícióban erősíti a cég csapatát.
Végzettségek
- Andragógus HR menedzser
- Személyügyi szervező