Komplex értékesítési program
Az értékesítés fejben kezdődik és ott is dől el. Éppen ezért a Komplex értékesítési program az értékesítés teljes folyamatát felöleli, a dolgozó hozzáállásától kezdve az értékesítési technikákon át egészen a stresszkezelésig.
Kinek ajánljuk a Komplex értékesítési programot?
Az értékesítés során sok múlik azon, hogy a munkavállaló hogyan viszonyul az értékesítéshez. Van-e a folyamatnak olyan eleme, amit kényelmetlennek tart, mennyire tudja kezelni a mindennapok során őt érő stresszt, illetve tisztában van-e a professzionális értékesítés legfőbb összetevőivel. A programot azoknak ajánljuk, akiktől magas számokat vár el a szervezet, amiket nem tudnak teljesíteni, valamint bizonyos termékeket, szolgáltatásokat rossz hatásfokkal értékesítenek. Továbbá azoknak, akik hozzák ugyan a számokat, de nem jó élmény számukra az értékesítés, és így valószínű., hogy a vásárlóik, ügyfeleik számára sem az. Akkor is jó választás, ha az értékesítő állandó stesszhatások miatt egyre kevésbé képes koncentrálni. A szervezetek egy-egy termékre, szolgáltatásra, kampányra fókuszálva is kérhetik a programot.
A Komplex értékesítési program eredményei
A Komplex értékesítési program eredményeként a cég bevételi számai nőnek, a munkavállaló készségein és hozzáállásán már nem fog múlni az értékesítés sikere, hiszen a programot követően maximálisan felkészülten és optimistán áll a folyamathoz. Elsajátítja a stresszkezelés hatékony lehetőségeit, így könnyebben veszi a munkájából adódó nehézségeket. Az értékesítő büszke lesz a munkakörére, tisztában lesz azzal, hogyan tud értéket teremteni, így élvezettel végzi a feladatait. Ennek eredményeképpen a vásárlási élmény is fokozódik, ami visszatérő, elégedett vevőket generál.
A program témái és folyamata
A program akadémiai rendszerű, egymásra épülő modulokból áll.
Az első nap folyamán az attitűdformáláson van a hangsúly. Vannak-e belső gátjai a professzionális értékesítésnek? Mi jelent értéket a vevő számára?
A második és harmadik nap az értékesítés folyamatáról szól. Megszólítás, szimpátiakeltés, kérdések, amelyekre csak igennel válaszolhat a vásárló, öngyilkos, kerülendő szavak és kifejezések, tölcsér-technika, jövőbe irányuló kérdések, a vásárlás lezárása.
A program utolsó nagy témaköre a stresszkezelés. Hogyan lehet erőforrás? Milyen megküzdési stratégiák léteznek? Relaxációs technikák, amelyek a mindennapok során sikerrel alkalmazhatók.
Jelenlét
Személyes / Online
Ajánlott csoportlétszám
14-16 fő
Fejlesztési idő
2-4 nap
Megrendelhető nyelvek
Magyar / Angol
Demo tréning és blended learning
Igény esetén
Fejlesztési forma
Tréning
Célközönség
Értékesítéssel foglalkozó kollégák
Kérdése van a Komplex értékesítési programunkkal kapcsolatban?
Adja meg elérhetőségeit, és képzési szakértőnk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot. Vagy forduljon hozzá bizalommal a lenti elérhetőségek egyikén.
Ajánljuk még
Hírlevél feliratkozás
Iratkozzon fel hírlevelünkre, ha érdeklik az aktuális pályázatok, induló nyílt képzések, HR témájú tartalmak, podcastok, valamint a legfrissebb tréningpiaci trendek. Az AGORA Intézet havonta egyszer küld a témákban hírlevelet.