Kommunikáció értékesítőknek
A sikeres értékesítés alapfeltétele, hogy a dolgozó higgyen az eladásra kínált termékben vagy szolgáltatásban, így hitelesen és minél nagyobb volumenben tudja értékesíteni azt. A megfelelő kommunikáció és a leghatékonyabb kommunikációs technikák ismerete szintén kulcsfontosságú a folyamatban. Ebben nyújt hatékony segítséget a Kommunikáció értékesítőknek tréningünk.
Kinek ajánljuk a Kommunikáció értékesítőknek tréninget?
Az értékesítés nem a leghálásabb feladat, a vevők, ügyfelek olykor tolakodásként, teherként élik meg. Holott jó élményt is jelenthet a számukra, amennyiben igazán felkészült értékesítővel van dolguk. A tréninget minden munkavállalónak ajánljuk, aki a szervezeten belül értékesítési munkát végez, akár a sales tevékenység háttéranyagain dolgozik, akár az ügyfelekkel személyesen vagy telefonon érintkezik. Nem csak azoknak ajánlott a Kommunikáció értékesítőknek tréning, akik nem elégedettek az értékesítési mutatóikkal. Azoknak is, akik még több visszatérő ügyfelet, vevőt szeretnének, illetve alapos, megbízható visszajelzést kapnának a munkájukról, amelynek segítségével tovább tökéletesíthetik a technikájukat.
A Kommunikáció értékesítőknek tréning eredményei
Az értékesítő élvezni fogja az eladást. Ha korábban volt is benne egy belső gát, a tréninget követően segítségnyújtásnak, kétirányú kommunikációnak fogja érezni a szituációt. Magabiztosan és pozitív attitűddel végzi a munkáját. A hozzáállásával igazolja, hogy a vevő vagy ügyfél jó döntést hozott azzal, hogy az adott üzletet, céget választotta. A vevő számára is kellemes élmény lesz a vásárlás. A szervezet értékesítési számai, bevételei nőnek, egyre több lesz a visszatérő ügyfél. A kosárérték is emelkedik, hiszen a vevő, aki jól érzi magát a vásárlás során, szívesen vesz meg több dolgot is egy helyen.
A program témái és folyamata
A tréningen az értékesítés komplett folyamatát diagnosztizáljuk, a megszólítástól egészen a lezárásig.
Szimulációs feladatok teszik átélhetőbbé az egyes részfolyamatokat.
A tréning elején videó készül a résztvevők egy-egy értékesítéséről, ezeket visszanézve pontos visszajelzést kapnak arról, mit csinálnak jól, illetve mely területeken érdemes még fejlődniük.
Az első benyomás, a megszólítás gyakorlása.
Kérdések, amelyekre a vevő csak igennel tud válaszolni.
Öngyilkos szavak és kifejezések, amelyeket mindenképpen kerülni kell.
Az előnyök és a jellemzők közötti különbségek - kinek melyiket kell mondani?
Mi számít nagyértékű vásárlásnak?
Jövőbe irányuló kérdések, a vásárlás lezárása.
Jelenlét
Személyes / Online
Ajánlott csoportlétszám
14-16 fő
Fejlesztési idő
1-2 nap
Megrendelhető nyelvek
Magyar / Angol
Demo tréning és blended learning
Igény esetén
Fejlesztési forma
Tréning
Célközönség
Értékesítéssel foglalkozó kollégák
Kérdése van a Kommunikáció értékesítőknek tréningünkkel kapcsolatban?
Adja meg elérhetőségeit, és képzési szakértőnk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot. Vagy forduljon hozzá bizalommal a lenti elérhetőségek egyikén.
Ajánljuk még
Hírlevél feliratkozás
Iratkozzon fel hírlevelünkre, ha érdeklik az aktuális pályázatok, induló nyílt képzések, HR témájú tartalmak, podcastok, valamint a legfrissebb tréningpiaci trendek. Az AGORA Intézet havonta egyszer küld a témákban hírlevelet.