Kommunikáció értékesítőknek

A sikeres értékesítés alapfeltétele, hogy a dolgozó higgyen az eladásra kínált termékben vagy szolgáltatásban, így hitelesen és minél nagyobb volumenben tudja értékesíteni azt. A megfelelő kommunikáció és a leghatékonyabb kommunikációs technikák ismerete szintén kulcsfontosságú a folyamatban. Ebben nyújt hatékony segítséget a Kommunikáció értékesítőknek tréningünk.

Kinek ajánljuk a Kommunikáció értékesítőknek tréninget?

Az értékesítés nem a leghálásabb feladat, a vevők, ügyfelek olykor tolakodásként, teherként élik meg. Holott jó élményt is jelenthet a számukra, amennyiben igazán felkészült értékesítővel van dolguk. A tréninget minden munkavállalónak ajánljuk, aki a szervezeten belül értékesítési munkát végez, akár a sales tevékenység háttéranyagain dolgozik, akár az ügyfelekkel személyesen vagy telefonon érintkezik. Nem csak azoknak ajánlott a Kommunikáció értékesítőknek tréning, akik nem elégedettek az értékesítési mutatóikkal. Azoknak is, akik még több visszatérő ügyfelet, vevőt szeretnének, illetve alapos, megbízható visszajelzést kapnának a munkájukról, amelynek segítségével tovább tökéletesíthetik a technikájukat.

A Kommunikáció értékesítőknek tréning eredményei

Az értékesítő élvezni fogja az eladást. Ha korábban volt is benne egy belső gát, a tréninget követően segítségnyújtásnak, kétirányú kommunikációnak fogja érezni a szituációt. Magabiztosan és pozitív attitűddel végzi a munkáját. A hozzáállásával igazolja, hogy a vevő vagy ügyfél jó döntést hozott azzal, hogy az adott üzletet, céget választotta. A vevő számára is kellemes élmény lesz a vásárlás. A szervezet értékesítési számai, bevételei nőnek, egyre több lesz a visszatérő ügyfél. A kosárérték is emelkedik, hiszen a vevő, aki jól érzi magát a vásárlás során, szívesen vesz meg több dolgot is egy helyen.

A program témái és folyamata

01

A tréningen az értékesítés komplett folyamatát diagnosztizáljuk, a megszólítástól egészen a lezárásig.

02

Szimulációs feladatok teszik átélhetőbbé az egyes részfolyamatokat.

03

A tréning elején videó készül a résztvevők egy-egy értékesítéséről, ezeket visszanézve pontos visszajelzést kapnak arról, mit csinálnak jól, illetve mely területeken érdemes még fejlődniük.

04

Az első benyomás, a megszólítás gyakorlása.

05

Kérdések, amelyekre a vevő csak igennel tud válaszolni.

06

Öngyilkos szavak és kifejezések, amelyeket mindenképpen kerülni kell.

07

Az előnyök és a jellemzők közötti különbségek - kinek melyiket kell mondani?

08

Mi számít nagyértékű vásárlásnak?

09

Jövőbe irányuló kérdések, a vásárlás lezárása.

Jelenlét

Személyes / Online

Ajánlott csoportlétszám

14-16 fő

Fejlesztési idő

1-2 nap

Megrendelhető nyelvek

Magyar / Angol

Demo tréning és blended learning

Igény esetén

Fejlesztési forma

Tréning

Célközönség

Értékesítéssel foglalkozó kollégák

Kérdése van a Kommunikáció értékesítőknek tréningünkkel kapcsolatban?

Adja meg elérhetőségeit, és képzési szakértőnk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot. Vagy forduljon hozzá bizalommal a lenti elérhetőségek egyikén.

Fehér Ferenc

Senior tréner-tanácsadó

[email protected]
+36 20 398 25 00

    Hírlevél feliratkozás

    Iratkozzon fel hírlevelünkre, ha érdeklik az aktuális pályázatok, induló nyílt képzések, HR témájú tartalmak, podcastok, valamint a legfrissebb tréningpiaci trendek. Az AGORA Intézet havonta egyszer küld a témákban hírlevelet.