Szervezeti életciklus fejlesztés
Minden szervezet a maga életciklusának megfelelően viselkedik, életciklus jellemzőek a problémáik, a preferenciáik, hiányosságaik, kommunikációjuk - ezért életciklusuknak megfelelő fejlesztést és kommunikációt igényelnek. A Szervezeti életciklus fejlesztés hatására a szervezet az életkorának megfelelő stratégiát alakít ki, átgondolt KPI-okkal készül fel a következő ciklusba lépésre.
Kinek ajánljuk a Szervezeti életciklus fejlesztést?
A programot olyan vezetőknek ajánljuk, akik a problémákkal szembesülve nem biztosak abban, hogy valódi, beavatkozást igénylő gondokról van-e szó vagy a szervezeti életkor sajátosságairól. Elkerülnék az erőforrás-pazarlást, a felesleges kiadásokat, megelőznék a szervezet számára haszontalan fejlesztési projekteket. A workshop olyan felsővezetőknek is javasolt, akik automatizált és jól működő rendszereket kívánnak létrehozni és működtetni, céljuk a szervezet felnőttkorba juttatása.
A Szervezeti életciklus fejlesztés eredményei
A szervezetben dolgozó emberek tudatosítják és megfeleltetik az életkornak a problémákat. A szervezet felismeri és elkülöníti a valóságos problémákat a szervezeti életkori sajátosságoktól. Így a tényleges kihívásokra tudnak reagálni. Letisztulnak, célirányosak lesznek a belső fejlesztési projektek. Az életkornak megfelelő stratégiát képesek kialakítani, a következő életciklusba történő lépésre átgondolt KPI-okkal készülnek fel. A program eredményeként a résztvevők tisztázzák saját és kollégáik munkakörének, szerepének standard működését és helyét a vállalatban. A szervezet egésze és a szervezeti egységek működésbeli különbsége, norma- és elvárásrendszere közeledik egymáshoz.
A program témái és folyamata
A szervezeti életciklus-modell megismerése.
A saját vállalat és a különböző szervezeti egységek életciklusának meghatározása.
A megfelelő tanácsadói modell meghatározása és kiválasztása.
A tünetek és a problémák megkülönböztetése.
A jellemző problémák felismerése.
A valódi kihívások megfogalmazása.
A következő szervezeti életciklusba lépés organizációja.
Jelenlét
Személyes
Ajánlott csoportlétszám
5-20 fő
Fejlesztési idő
1-2 nap
Megrendelhető nyelvek
Magyar / Angol
Igény esetén
Szakértői tanulmány
Fejlesztési forma
Workshop
Célközönség
Felsővezetők, középvezetők és kulcsemberek
Kérdése van a Szervezeti életciklus fejlesztése programunkkal kapcsolatban?
Adja meg elérhetőségeit, és képzési szakértőnk hamarosan felveszi Önnel a kapcsolatot. Vagy forduljon hozzá bizalommal a lenti elérhetőségek egyikén.
Ajánljuk még
Hírlevél feliratkozás
Iratkozzon fel hírlevelünkre, ha érdeklik az aktuális pályázatok, induló nyílt képzések, HR témájú tartalmak, podcastok, valamint a legfrissebb tréningpiaci trendek. Az AGORA Intézet havonta egyszer küld a témákban hírlevelet.