Ügyfélszolgálati készségfejlesztés

Képzéseink AGORA Audits Eseménynaptár

Kinek ajánljuk: Mindazon szervezetnek, ahol a szervezet „arcai” a frontvonalon dolgozó kollegák, ahol az ügyfélszolgálatosokkal azonosíthatják az ügyfelek az egész szervezetet. Ahol a képzési stratégiában szerepel ugyan a fejlesztésük, ellenben a szolgáltatói képzés, az emberekkel való bánásmód oktatására eddig ritkán került sor.
A program eredményeképp: Az ügyfélszolgálattal foglalkozó szakemberek gyakorlati felkészültségre tesznek szert a hatékony vevőközpontú munkához. A résztvevők elsajátítják, és tudatosan használják a tanult technikákat a kulturált kiszolgálás és a hatékony értékesítés témakörében, hogy ezáltal cégük eredményességét elősegítsék, személyes sikereiket megalapozzák.

4 modulos, akadémia rendszerű ügyfélszolgálat-programsorozatunkat úgy állítottuk össze, hogy valamennyi munkatárs számára hasznos és izgalmas ismereteket nyújtson, miközben önismereti szintjük nő, és az érintett területeken kimutatható készségeik fejlődése. A pozitív változások hatása nemcsak az egyének, hanem az egész szervezet szintjén megnyilvánul, hiszen a hatékonyabb munkavégzés, a kevésbé stressz-terhes légkör kedvezően befolyásolják az ügyfelekkel és a kollégákkal való kapcsolatot is.
Programunk megmutatja, hogyan lehet az önismeret fejlesztésére alapozva növelni a kommunikáció hatékonyságát, a helyzetnek megfelelő módon eljárni konfliktus- szituációkban és csökkenteni a káros stresszhatásokat, ellenben növelni a viszontértékesítést.
A frontvonalon dolgozók tréning-programjára úgy tekintünk, mint egy fejlesztési folyamatra; a fent meghatározott célok eléréséhez szükség van a tréningen fejlesztett készségek és attitűdök folyamatos karbantartására és menedzselésére. Viselkedésváltozást csak akkor lehet elérni, ügyfél elégedettséget – és ezáltal a bevételt – növelni, ha valaki rendelkezik azzal a tudással, hogy melyek a munkájának a legfontosabb sikert okozó tényezői. Továbbá ha rendszeresen edzi magát és fejleszti kommunikációs készségeit, ha hosszú távon képes pozitív attitűddel viszonyulni a munkájához. Tréningük ennek eléréséhez járul hozzá.